Setmana de surfistes en l’Escola d’estiu // Semana de surfistas en la escuela de verano

Com  comentava la setmana passada, la classe dels Dinosaures va decidir treballar aquesta setmana la temàtica del surfistes. Blau, sorra, platja, petxines… i molta aigua!!!

Per crear context i ambientar als peques dins la temàtica, el dilluns gaudirem d’una lectura compartida projectant a l’aula d’informàtica el conte de ‘Celia, la estrella marina’.

Como comentaba la semana pasada, la clase de los Disnosaurios decidió trabajar esta semana la temática de los surfistas. Azul, arena, playa, conchas… ¡¡¡y mucha agua!!!
Para crear contexto y ambientar a los peques dentro de la temática, el lunes disfrutamos de una lectura compartida proyectando en el aula de informática el cuento ‘Celia, la estrella marina’.
Celia, la estrella marina

La història d’una estrella que des del cel somiava amb viatjar a la mar. La historia de una estrella que desde el cielo soñaba con viajar al mar.

Per la vesprada, al taller de música, ballarem al ritme de la cançó ‘The last rumba’ de Jean Michel Jarre.

Por la tarde, en el taller de música bailamos al ritmo de la canción ‘The last rumba’ de Jean Michel Jarre.

Com era difícil fer una visita a la platja, férem una xicoteta representació per a tindre-la a la nostra aula. Paper continu, pintura blava i groga, un poquet de sorra i molt de ‘pringue’…

Com era algo difícil hacer una visita a la playa, hicimos una pequeña representación para tenerla en nuestra aula. Papel continuo, pintura azul y amarilla, un poquito de arena y mucho pringue…

Mural platja

Amb aquesta representació, férem un mural i dibuixàrem els nostres peixos personalitzats per penjar-lo a la finestra de l’aula.

Con esta representación, hicimos un mural y dibujamos nuestros peces personalizados para colgarlo a la ventana del aula.

 

Peixos

Aprofitàrem la sorra que ens va sobrar per fer dibuixos a la taula per desenvolupar la nostra creativitat i embrutar-nos una mica més.

Aprovechamos la arena que nos sobró para hacer dibujos en la mesa para desarrollar así nuestra creatividad y ensuciarnos un poquito más.

Taller sorra

Però també tinguérem la sort de trobar petxines entre els nostres joguets d’aigua. Les rescatàrem, les pintàrem i en fèrem un collar de surfista amb elles.

Pero también tuvimos la suerte de encontrar conchas entre nuestros juguetes de agua. Las rescatamos, las pintamos y nos hicimos un collar de surfista con ellas.

Collar

Organitzarem un picnic a les muntanyetes del pati de primària, amb les nostres tovalles i una ombrel·la, on berenarem broquetes de fruita fetes per els dinos en el menjador de l’escola.

Organizamos un picnic en ‘les muntanyetes’ del pati de primaria, con nuestras toallas y una sombrilla, donde merendamos brochetas de fruta hechas por los dinos en el comedor del cole.

L’últim dia organitzàrem una activitat de joc heurístic a la piscina, on els peques gaudiren d’una sessió relaxada, experimentaren en diferents textures, dimensions, volums…

El último día organizamos una actividad de juego heurístico en la piscina, donde los peques disfrutaron de una sesión relajada, experimentando con diferentes texturas, dimensiones, volúmenes…

Joc heurístic

Joc heurísticJoc heurístic

Joc heurístic

foto 3(5)Joc heurístic

Joc heurísticJoc heurísticI per acabar aquesta setmana, ens disfressàrem de surfistes, amb el nostre collar, mocadors i tatuatges de dinosaures…

Y para acabar esta semana, nos disfrazamos de surfistas, con nuestro collar, pañuelos y tatuajes de dinosaurios…

tatoos

… per ballar en la nostra festa de comiat setmanal cançons tan refrescants com aquestes!!!

… ¡¡¡para bailar en nuestra fiesta de despedida semanal cancciones tan refrescantes como estas!!!

 

Fins ací la nostra primera setmana temàtica. El proper dilluns ens transformarem en…

Monstres!!!!

Continuarem informant…

 Hasta aquí nuestra primera semana temática. El próximo lunes nos transformaremos en…
¡¡¡¡Monstruos!!!!
Seguiremos informando…

 

 

 

P.d. Us recorde que podeu seguir-me a les xarxes socials. Podeu trobar-me al Facebook, Instagram i Twitter com Senyoreta Poppins.

P.d. Os recuerdo que podéis seguirme en las redes sociales. Podéis encontrarme en Facebook, Instagram y Twitter como Senyoreta Poppins.

 

 

CC BY-NC-SA 4.0
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

  2 comments for “Setmana de surfistes en l’Escola d’estiu // Semana de surfistas en la escuela de verano

  1. Bettie
    3 juliol 2015 at 22:03

    ¡Qué de creatividad!

    Estoy segura de que los nanos se lo pasaron genial. Cuando estuve en la guarde hicimos lo de la playa, con papel continuo y demás, pero sin arena. Utilizamos esponjas para dar textura y lo pasaron fenomenal también. :)

    • Silvia Llop
      7 juliol 2015 at 16:13

      Bettie!! Qué alegría verte por aquí! Muchas gracias por pasarte y comentar :) Parece que los nanos vienen contentos al cole y teniendo en cuenta el calor que hace y que podrían estar en otros lugares mucho más diferentes, me doy por satisfecha. Ya que los pobres tienen que ser viniendo al cole que sea de la mejor manera posible.

      Por aquí les encanta pintar con esponjas (la mascota de la clase la pintamos así) y teniendo en cuenta que tenemos un arenero de tamaño profesional en el patio, no podíamos desperdiciar ese gran recurso 😉 La verdad es que todo lo que sea pringarse y guarrear es lo que más les gusta,

      Espero seguir viéndote por aquí, un besazo muy grande

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà